سندرم آلپورت و درمان آن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

"سلام ... من فقط به دنبال برخی از مسائل مربوط به سندرم آلپورت. من علاقه مند به شنوایی و بینایی مسائل هستم. I 53 و در دیالیز در حال حاضر. "این یک پیام از بیمار است، برخی اطلاعات مربوط به زیر داده شده توسط کارشناسان، امید آن می تواند به شما کمک کند.

سندرم آلپورت و یا نفریت ارثی یک اختلال ژنتیکی است که با گلومرولونفریت، بیماری کلیوی مرحله نهایی، و از دست دادن شنوایی است. سندرم آلپورت نیز می تواند چشم ها باعث اختلالات چشم از جمله آب مروارید، lenticonus، kerataconus، و همچنین به عنوان بلورهای شبکیه در themacula و اواسط حاشیه تاثیر می گذارد. ادرار مشخصه خونی و پروتئین در ادرار ویژگی های مشترک از این وضعیت می باشد.

هنگامی که افراد به این بیماری، غشای پایه از کلیه ها قادر به فیلتر کردن مواد زائد از خون و ادرار به طور معمول ایجاد، اجازه می دهد خون و پروتئین در ادرار نیست.

در گذشته، به عنوان هیچ درمانی شناخته شده برای این بیماری وجود دارد، درمانهای علامتی هستند. بیماران در نحوه مدیریت عوارض ناشی از نارسایی کلیه و پروتئینوری است که توسعه اغلب با مهار کننده های ACE درمان توصیه می شود. هنگامی که نارسایی کلیه را توسعه داده است، بیماران دیالیزی داده می شود و یا می توانید از پیوند کلیه بهره مند شوند، اگر چه این می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. بدن ممکن است کلیه جدید را به عنوان آن را حاوی کلاژن نوع IV طبیعی، که ممکن است به عنوان خارجی توسط سیستم ایمنی بدن شناخته شده رد

در روز ما، پزشکی Osmotherapy طب میکرو چینی است که نوآوری و بهبود چینی سنتی گیاهان دارویی پزشکی، به عنوان یک گزینه درمانی ممکن است در درمان این بیماری استفاده شود ..

سندرم آلپورت می تواند الگوهای مختلف ارث که وابسته به جهش ژنتیکی هستند. بنابراین طرح درمان باید بیمار متفاوت باشد. اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید و یا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد سندرم آلپورت، شما خوش آمد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک ما هستند. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به





:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 2965
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: